funfair TAWAU

SALAM MUHIBBAH!!
hehehe! ini masa yang terbaik untuk saya menceritakan mengenai cuti raya saya~ walaupun hampir2 tak dapat pulang sebab ketinggalan flight~ atas jasa baik dan kasih sayang ayah, dapat la saya sebijik tiket baru walaupun harganya mencecah rm600++ pada masa yang sangat genting itu~


memang sangat hebat suasana beraya d kampung yaa~ ziarah rumah keluarga dan kawan2 lama~ huhuhu! rasa tak nak balik! :'( tapi, post saya kali neyh mengenai "funfair tawau" a,K,a "tempat pelaburan" duit2 raya~ hahaha!

ini la antara muka2 semangat yang saya sempat tunjukkan pada malam bersejarah itu~ wakakakka! saya dapat masuk tempat neyh 3x, dan last time hari tuh sebelum balik ke perantauan~ hahaha! memang sangat meriah!!


this old buddy said to me~ "NO PICTURE! NO PICTURE!" but still keep on eye in camera~ and keep saying~ "2 token! 2 token!" over and over again~ if you don't believe me, go there and see it! haha!

ini la muka yang membuatkan saya tak lalu nak main game~ adoiiii!! apa taknya, masuk2 dah dapat sebijik patung~
saya dan member pun melihat cara dia (adik saya) membaling tin6 berat dengan bola3 yang ringan itu~
setelah mengkaji momentum dan daya yang dilepaskan olehnya, apa lagi~~ kitorang CUBA,TRY,TEST la!! hahahaha!
mamat kat atas tuh (member saya) dah kantoi, dapat jatuhkan 5 tin je~ so, giliran saya pulak~
hahahaha! cukup cerita tentang saya tuh~ korang mesti dah tahu apa kesudahannya kan~ kih3! beralih pula di sini~ padang "bingo"!! itu mak saya sedang bertarung bermati-matian~ tinggal tunggu masa untuk teriak, "BINGGGOOOOOO"!!!~ hahaha!
macam mana tak kalah~ suruh belawan sana, siap pose lagik~ hahaha! love you mum! :'P
hahaha! berkata dalam hati~ "kalaulah semua patung2 ini menjadi milikku, akan aku~ akan aku~ bukak gerai jual patung LESS70%" hahaha!
ini dia, kepala desa yang pakar semua permainan dalam funfair neyh~ dia asyik terangkan kepada kami~ "ITU PENIPU, JANGAN MAIN! ITU,ITU,ITU DAN ITU SEMUA PENIPU~" hehehhe! memang betul~ hanya sedikit permainan yang memboleyhkan kita mendapat hadiah~
ini muka kecewa~ semua wang ringgit untuk beli susu anak2nya sudah abis dibelanjakan~ konon nak bagi kejutan patung-patungan besar kepada anaknya~ PENYUDAHHHH~~~ hahahaha!
okay2~ masa untuk permainan yang menyeronokkan plak~ "ROCKET" atau "SOTONG-SOTONGAN" ini~ aku hanya mampu naik sekali saja~ hahahaha! ngeri3!! cuba sendiri~ jangan hairan kalau air mata korang keluar sendiri~ wakakakkaka!
bro neyh tengah usha "TAGADA"~ permainan menyeronokkan~ sangat menyeronokkan~ memang seronok~ saya sendiri telah 4 kali mencubanya dan menghabiskan duit poket untuk kembali ke perantauan~ wakakakkakaka!
hehehe! tak habis2 lagi~ mereka terus cuba dan mencuba~ untuk mendapatkan patung-patungan yang lebih besar~
dalam hati mamat neyh~ "MAIN KE TAK YAA~ MAIN KE TAK YAA~ MAIN! MAIN! MAIN!~" penyudah~ bye2 ringgit2 ku~ hahahaha!
last but not least, "TAWAU FUFAIR MEMANG ROCK"!!!!!
hehehe! syok kan? ini saya sertakan video yang saya rakamkan semasa bermain permainan seronok~ hehehehe! nasihat saya kepada yang berada di luar sana, berpada2 la main tuh~ ingat2 makan~ ingat2 orang yang memerlukan~ okay?? hehehehe!






Photobucket