Give Away Contest Dari Atok!


Trimas Buat Miera Kerana Tag Saya Contest Yang Hot Ini!
Sebelum Saya Mulakan, Saya Nak Tunjukkan Sikit Kepada Anda Post Yang Sangat Menarik Minat Saya Semasa Berkunjung Ke Belog Atuk!
Mari Kita Check Makwe/Pakwe Kita!
He! He! He!

Okay, Kita Akan Memulakan Enti Untuk Contest Yang KeBaBoom! Ini~

Ekslusif Untuk Contest Dari Atok!

<"Atok! Minta Duit!" Itulah Ayat Yang Sering Berkumandang Sekiranya Atok Berkunjung Ke Rumah~ Aku Masih Teringat Ketika Itu~ Kau Menunjukkan Ototmu Kepadaku Dan Berkata~ "Inilah Dia Jaguh!" Aku Dan Adik Amat Kagum Dengan Ototmu Itu~ 
Namun, Kini Kau Sudah Tiada~ Sungguh Ku Merinduimu~ Sesungguhnya, Tuhan Lebih Menyayangimu~ Masih Segar Di ingatanku Ketikaku Menjagamu Di Saat-Saat Terakhirmu~ Wajahmu Bercahaya Dan Berseri Walaupun Tubuhmu Kaku Ketikaku Memandikan Jenazahmu~
 Terpancar Senyuman Kegembiraan Di Wajahmu~ "Atok Dah Tiada, Jadi Kamu Dah Takde Tempat Minta Duit Dan Bermanja.." Berurai Air Mataku Dan Adikku Mendengarkan Kata-Kata Itu~ Kami Rindu Sayang Atok!>

Jadi, Kepada Sesiapa Yang Masih Memiliki Atok, Silalah Hargai Dan Sayangi Mereka~
Memang Betul, Terdapat Sedikit Perubahan Pada Perwatakan Mereka Pada Usia Mereka Itu~
Namun, Kita Harus Menunjukkan Kasih Sayang Kita Kepada Mereka Sebaik Mungkin!

Nasihat Saya, Hargai Dan Hormatilah Warga Tua~
Semua Warga Tua! Bukan Hanya Kaum Kerabat Anda~
Kerana, Suatu Hari Nanti, Anda Juga Akan Tua!
Layan Dan Sayangilah Mereka Sebagaimana Anda Ingin Dilayani Dan Disayangi Suatu Hari Kelak~

Al-Fatihah Untuk Atuk Saya Dan Semua Umat Islam Yang Telah Kembali Ke Rahmatullah~
AL-FATIHAH!

Jemput Menyertai Contest Ini Kawan-Kawan!

Natasha
Wan Tan Ho
SaveQ
Kamareyah
Linda Zain
Sabbrey Abbas
Gadis Gorgeous


Photobucket