Silakan, Hack Saja Blog Saya...

Assalamualaikum!
Yup! Semua blogger sekarang takut sangat kena hack kan.. Terutama mereka yang ada dalam list tu..
Ada yang tak tidur kot jaga blog mereka!
Go, Call your mummy! Call for help!
Mummy.. Blog saya kena hack..! Wuu.. Wuu.. Tolong mummy.. I dunno what i'm gonna do now!
Ha! Ha! Ha!
Bukan saya nak gelakkan anda..
Saya pun ada dalam list tau..

Okay, ini dia.. http://mazeermohamad.blogspot.com/ Memang terbaik..
Ini pulak, blog adik saya.. http://myindiestory.blogspot.com/ Juga Terbaik! 
Nak check blog anda?
Check sini! Click CTR + F je!
http://www.gengblogger.com/apollo.txt

Okay, kita fikir secara logik, apa guna mereka nak hack blog kita?
Kita ada kacau mereka ke? Kita sokong ke kerajaan block semua "direct file sharing" tu?
Saya sendiri pun terasa betapa susahnya selepas kerajaan block semua sites tu..
Bernilai sangat ke blog kita nak kena hack?
Mantap sangat ke blog kita?
Traffik kita sampai juta-juta ke?
Daripada hack blog kita, baik mereka hack bank, dapat duit, berhasil!

Ha! Ha! Ha!
Tak sangka, dalam dunia blogger pun masih ada orang yang paranoid..
Saya sangka, fikiran korang dah terbuka..
Ya la.. Mengikut apa yang saya lihat, semua itu feed bloggers yang join Geng Blogger tu kot!
Saya ada join suatu masa dulu.. Tapi, langsung takde manfaat saya dapat..
Okay, okay, korang dapat, saya tak dapat..
Apa guna komuniti?
Kebanyakannya SUCKS!!
Semua iklan mereka nak masuk..
Kita ahli-ahli ni yang terseksa dengan ADS sana, ADS sini mereka..
Site mereka sangat berat!
Bukan saya nak cakap apa, saya cadangkan, ADS apa semua tu biar la berpada-pada..
Ini, semua ADS dia nak letak..
Macam?? Macam?? Yup! Betul!
Macam taik!
Jangan nak rakus sangat cari untung..
So, saya sarankan, tak payah join komuniti yang nak cari untung je..

Hebat sangat ke GENG ANONYMOUS?
GENG ANONYMOUS nak buat hal dengan GOOGLE ke?
Hebat sangat ke mereka sampai nak lawan GOOGLE?
Apa? Apa kena mengena GOOGLE dalam hal ni?
Apa bengap la awak ni.. BLOGGER kan GOOGLE yang publish..


Macam post saya sebelum ini..
Hebat mana pun kamu, GENG ANONYMOUS, ada lagi orang lagi hebat dari kamu..
Kamu ingat benda tu..
Alamak, nampaknya saya pulak nak buat hal dengan GENG ni..
Bukan, takkan saya nak bermain dengan api..
Saya yakin, ini semua hanya ura-ura..
Blogger paranoid tu je yang lebih-lebih nak gebang sana sini..
Apa yang saya nak cakap, "SILAKAN, HACK SAJA BLOG SAYA.."
Kamu dah hack, saya buat la baru..
Kalo betul, memang buat malu negara je mereka ni..
Hebat sangat, pegi pertahankan Malaysia..
Lawan la HACKERS INDONESIA ke HACKERS NEGARA LAIN ke, kalo hebat sangat,
Cukuplah, nanti keluar semua benda yang tak baik..
Assalamualaikum!