We Are Sabahan BloggerMania(WSB)

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM PERPADUAN!
HELLO! Semua~ Hari ini saya nak kongsikan sedikit mengenai komuniti yang saya sertai!
Ya, Itu dia, We Are Sabahan BloggerMania(WSB)!!


Sebagai pendahuluan, saya ingin memberitahu bahawa saya sangat berbesar hati dapat menyertai komuniti ini~











YUP! Semua image2 ini akan di update dari masa ke semasa, bergantung kepada keaktifan para member2 WSB~ So, siapa2 yang sudah lama register, tapi kurang aktif, namanya mungkin menjadi kecil dan pudar~ Tapi, kerana saya aktif, lihat sana~ FULAMAK!! bersinar2~ Credit to WSB!

Yang jelas sekali, komuniti ini adalah untuk orang-orang sabah, bak kata ADMIN blog neyh, "bY sABAHAN tO sABAHAN!"
So, kepada mereka yang rasa2 lahir di kepulauan BORNEO, anda dijemput untuk menyertai komuniti yang sangat2 cool dan aktif ini~



KENAPA??
Sebab, kami ahli WSB ingin ;

1. Himpunkan Blogger² Sabahan.






- Merapatkan Silaturrahim la katakan.
- Mewujudkan satu ruang untuk perkongsian apa shj samada idea, cadangan, saranan, dan lain² di kalangan Sabahan Blogger.
- Menghasilkan Generasi celik informasi maklumat.

2. Untuk meningkatkan Traffic.
- WSB menyiarkan URL blog-blog ahli berdaftar.
- Maka, secara tidak langsung WSB telah mempromosikan blog anda. 
- URL² para ahli berdaftar akan diletakkan pada laman web WSB. Jadi, secara tidak langsung blog anda berkemungkinan blog anda akan menjadi destinasi blogwalk oleh rakan-rakan blogger.
- Jadi, kita perlukan ramai blogger untuk berhimpun di WSB.

Hehehe! Jangan terkejut melihat nama saya "YB MAZEER" di sana~ Sebab, saya digelar YB dalam komuniti ini~
TRIMAS bermilion2 diucapkan kepada admin WSB yang memberi kepercayaan kepada saya untuk menguruskan laman "facebook WSB" semasa ketiadaannya~ 

Jadi? Tunggu apa lagi?? Marilah ramai2 memeriahkan suasana!

Klik sini jika rasa2 ingin mengetahui lebih lanjut!



WSB

Anda juga boleh klik image ini untuk register!


sebelum menamatkan post ini, saya juga nak bagitau yang "WSB" juga ada menyedikan T-Shirt untuk member2 WASABER semua! COOL bukan? So, cepat2 lah register~ Tak rugi pun! :'P Pada siapa2 yang rasa2 minat nak beli T-Shirt dengan harga murah, cepat2 lah bodek admin! kih3!

Baju neyh dah murah sebab kemanisan lidah admin yang bijak dalam bab2 tawar menawar~ Taukey baju pun sudah muak tengok mukanya sebab hari2 datang kedai mintak harga murah! Kah3!

Last but not least, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada admin dan semua member2 WSB yang memberikan sokongan dan terus bergiat aktif dalam menjayakan program ini!! 
GOOD LUCK ALL!!