Oh, Hutang!

Assalamualaikum!
Pagi-pagi saya jogging saya terjumpa kereta ni terlantar di Naza TTDI, Seksyen 13 Shah Alam!
Anda ada idea kenapa benda ni berlaku?
Saya sangat curious dan bertanya kepada mereka-mereka yang berada di sekeliling..

Saya : Mamak, kenapa ini boleh berlaku? Bila terbakar? Ayoyoyo!
Mamak : Tadi pagi terbakar dalam pukul 6.. Saya juga tidak tahu kenapa.. Ayoyoyo!

Saya : Sayang ini kereta.. Masih baru lagi.. Kenapa diabakar?
Mamak : Iya.. Saya sudah cakap saya tidak tahu, jangan tanya saya.. Ayoyoyo!

Saya : Teh Ais satu mamak!
Mamak : Siap!
Heh! Saya tak perlu la nak jadi Detective nak siasat kan..
Buang masa je!
Saya rasa ada kejadian lintar pintas la kat dalam kereta dia sampai jadi macam ni..
Tapi, mustahil la kan..
Hahahaha!
So, tepuk dada tanya selera..
Lu pikir La Sendiri!

P/s : Boleh kira kali pertama jugak benda-benda macam ni berlaku kat depan mata gua.. Ngeri siyot!! Hope pihak berkuasa dapat menyelesaikan kes ini..