Oh, Tudung!

Assalamualaikum W.B.T!
WBF(World Babbling Federation) Champion!
Ting! Ting! Ting!

"Comelnyer diriku ini!"
"Mesti penulis blog neyh jatuh chenta dengan aku! Confirm!"
"Jadilah awek aku wahai si penulis blog!"
Perlawanan antara wanita bertudung dan wanita yang tak pakai tudung!
Saksikan! Siapakah yang bakal bergelar WBF Champion!

"I tak suka la pakai tudung! Panas la!"
"Ups! Wanita kat Mesir sana selamba je?"
"Malaysia lagi panas la! I nak nampak HOT!"
"Ye ke? Tak malu ke nak tunjuk rambut yang menggerbang tu?"
"Lelaki suka la!"
"Saya yakin, mereka tersiksa melihatnya!"
Ting! Ting! Ting!
And the winner is..
WANITA BERTUDUNG!!

"Woah! Woah! Woah! awek siapa neyh?"
"Saya tak tahu nak pilih dia ni atau yang kat atas pegang handpone tuh! Any suggestion?"
"Eh, lelaki kan boleh kahwin empat? Ambik je la dua-dua termasuk dua orang yang debat pasal tudung tu!"
"Oh, saya nak ambil tiga je la! Tak nak yang tak pakai tudung tu! Boooo!!"
"Maka yang mana satu di antara nikmat-nikmat Tuhan kamu, yang kamu hendak dustakan?" (Ar-Rahman : Ayat 21)


Yup! Wanita sekarang ni ada yang pakai tudung sekadar untuk menyembunyikan tanduk mereka..
"Tapi takpelah, at least mereka pakai tudung.."
Kesimpulannya, anda jahat ke tak jahat ke, Anda baik ke tak baik ke, hukum Allah jangan dipertikaikan..
WAJIB TETAP WAJIB!
Jangan pernah mempersoalkan!
Memang betul, saya sendiri pernah berjumpa dengan wanita yang memakai tudung tapi selalu je lepak rumah pakwe dia..
Bila lelaki dan perempuan berada dalam satu bilik akan ada orang ketiga menemani mereka.. Yup! Syaitan laknatullah!
Dan di dinding bilik itu kami melihat ada kesan tapak tangan.. Kami tak tahu apa jenis skill yang mereka buat!
Bahahahahahahahahaha!

P/s : Mazeer suka dengan perempuan yang bertudug labuh.. Lagi labuh tudungnya, lagi suka la saya!
Kih! Kih! Kih!