killer assignment ever





pssst~!

baru2 neyh aku ada group assimen~
dalam 1 group ade 5 org~
so, aku ngn membe aku, lelaki, masuklah dalam group 3 org pompuan tuh~~
haaa~ di sini laa bermulanya kesengsaraan dalam idop aku masa membuat assimen~
this is the first time i'm feel such thing~
biasa, membuat assimen, sambil makan kuaci je aku~
hehehe~ kitorang kene siapkan sebijik dokumentari dan artikel mengenai "air microbiology"~

dengan semangatnya~~ mereka (ahli pompuan) buat la penggambaran~
mereka kononnya menugaskan diri mereka sebagai pelakon dalam dokumentari tuh~
aku ngn membe aku, yang laki sorg tuh kena edit video dan membuat artikel ala2 news paper~

aku kene pulak la tugas edit video~
waduuuuhh!! 1st aku rasa hebat~~ memang la hebat kalo hobi kan~~
tapi, sebenarnya~~ macam hampeh~
mereka mengambil shot yang sangat banyak~
kalo aku kira2 balik, sampai ++30 shot dorang amek~
aku plak, kene trim sebijik2 babak penggambaran tuh~
padahal, yang nak ambik tak la panjang sangat pon untuk babak mereka berkata2 tuh~

urhhh~
sapa x sakit kepala~
sampai tahap, sepatah perkataan je kene amek dalam 1 shot, pastu, sambung shot yang lain~
membe aku, jangan cakap la~~ memang bengang sampai terpaksa tinggi suara untuk pertahankan kerja die yang asyik di kritik sana sini~
haha~kesian kan kami~mwakakakaka!

pasal tuh, aku x kisah~ tapi, yang sangat mengharam jadahkan apabila~~~
ada sorg minah neh nak bajet perfect~
dia buat assimen ala2 buat projek~
giler ape.. suma bende yang aku trim, ade je x kene~
aku buat da cukop baik kot,
haaa~ kene ikut cakap die, sampai lappy aku hang~
sampai assimen neh lambat anta bab, last2 minit kene edit video lagi~~
sangat melucukan apabila dia mintak bayar balik duit print ,laminate artikel dan cover CD serta ~ jumlahnya sangat la sikit~ malas lah nak cakap~ sungguh kedekut, sebijik macam haji bakhil~ sangat berkira la~~~ x bleh blah~
~aku ngn membe aku, yang banyak membazirkan tenaga~ sampai assimen dan lab report tergendala, dia tak fikir~
duit CD burn apa semua, kitorang derma, die plak lebih2~
so, korang plss check kat youtube~
tlg bagi pendapat mengenai video kitorang neyh~
hope okay la~
bab, aku edit memang last2 minit di samping lappy yang hang~
hehehe~ kene tuka baru neyh~

p/s: search on youtube ~ Air Microbiology MSU's Students(MY)
*hope xla teruk sangat~ hehehehe!


Photobucket